22 Ağustos 2012 Çarşamba

Ecey'İn Bebek Şekeri

Herkese merhabalar efenim..
Ecey'in gelmesine sayılı günler kala bebek şekeri operasyonunu da tamamlamış bulunuyoruz..
Bir günlük talan sonucu malzemelerimizi toparladık ve bayramda masaya oturduk..
Kadroda benim dışımda Teyzoşum ikbush, Kuzenim hhandesign, Annem izmirsahaf vardı :)
Yukarıda kurdele kesicimiz hhandesign'ı görüyoruz.. 
Klasik pespembe bebek şekeri yapmaktansa araya bir renk katmak için bu minnak ördek biblolarını almıştık..
Bunlar da sepetlerimiz.. Farklı bir şeyler bulabilmek için bir kaç toptancı gezmemiz gerekti..
Bu sepetlere de renk katmak için koyu fuşya kurdele kullandık..
Burada henüz kurdele bağlama aşamasındayım ama bakınız bir yandan silikon tabancam ısınıyor.. Ben aslında ördek yapıştırıcısıydım :)
Teyzoşum tüllerin içine şekerleri doldurup kese yapma ve bu keseyi sepete tıkıştırmayla görevliydi..
Daha sonra fuşya kurdeleleri sepetinize dolayıp küçük fiyonlar yaptık.
Bant sistemiyle oldukça kısa sürdü bütün bu işler ama..
Bir ara ben kendimi poz vermeye, kuzen de fotti çekmeye kaptırınca bizimkilerden masa altı tepikleri yedik :D
Yine de tüm oyalanmaya rağmen çok kısa sürede bitti şeker operasyonumuz..
İşte netice :)
Daha sonra kapı süsüne giriştik..
Strafor halkayı kurdeleyle doladık.. 
Sonra da kağıt ponponlarımızı yaptık...
Son olarak da ponponları halkaya yapıştırdık..
Kurdelelerle de kuyruğunu yapınca kapı süsümüz tamamlanmış oldu..
Merak etmeyin kağıt ponpon yapımını başka bir postta detaylarıyla anlatacağım..
.
.
Kurabiyelerimiz şu sralar İkbush tarafından yapım aşamasında.. 
Onlar da tamamlandı mı herşey hazır olmuş olacak :)
Enemmmm az mı kaldı ne???????









14 yorum:

  1. çok çok çok güzel olmuşlar. ellerinize emeklerinize sağlık. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Amaa şekerlerin bitmiş hali yoook. Yada ben göremedim :) Yine de herşey çok güzel görünüyor.
    Hayırlısıyla gelsin bakalım pembe kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) gerçekten şekerlerin bitmiş halini koymamışım, hemen ekledim :)

      Sil
  3. Cok güzel olmus Elifcim hepsi, ördeklere bayıldım. Yapımda emegi geçenleri nezdinde kutluyorum :))))

    YanıtlaSil
  4. anaa kocaman olmuş. maşallah maşallah.
    sağ salim gelsin.
    Ben kaçırdım galiba Eco Ece mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ece olacak galibam.. Bakalım :) Babası koyuyor adını bu sefer..

      Sil
  5. bebek şekerleriniz çok şirin olmuş kapı süsü de pek tabi :)
    ördek lakaplı biri olarak aklımda bulunsun ;)

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel cook
    Tam ponpon yapimi yok diye yuzum duustu kiii
    Yazinin devamini okudum bi ohh dedim:)))
    Harika hepsi ellerinize saglik sekerim
    Cevrendekiler pek hamarat sanslisin bebegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ailece hamaratızdır.. Kıh kıh :))) Ponpon postu coming soon şekerim :)

      Sil
  7. ponpon yapımı postunu çok acele bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuşlar.. malzemeleri nereden aldığınızı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  9. Malzemelerin nereden alındığını ben de merak ettim. Keseler çok tatlı..

    YanıtlaSil
  10. Malzemelerin özellikle ördek ve kesenin nereden alındığını çok merak ettim

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)