6 Ekim 2012 Cumartesi

Haftanın instagram Anları VOL 51-52

Buyrun son iki haftsnın instagram anlarıma..

Cemik'e baksın diye işe başlayan bakıcı, çocuğa bakmak bir yana dursun 2 haftada haşatını çıkardı.. Kaşı, dizi, dişi derken gözümün önünde dikkatsizliği yüzünden çocuğun suratı kapıya yapışınca güle güle dedik kendisine.. Ayrıca 3 öğününü ben yediriyordum, tek yaptığı bahçede çocuğun arkasından yürümekti.. Hala aklıma geldikçe deliriyorum.. Yerine gelenden şu an memnunum.. Nazar deymesin..

Yorum yapmıyorum.. Koccim gerekeni yazmış zaten...

Bu da Naz Hanım... Bu sefer gözüne Cemik'in oyun parkını kestirmiş.. Saçmalama Nazocum.. Hadi canım herkes kendi yerine... :)

Peki bunun modası geçmemiş miydi? :))) görünce baya güldüm...

Bu kare geçen haftanın en güzel karesiydi... Cemik ağlayan kardeşinin başını ellerinin arasına almış, öpüyor.. Hiç kıyamıyor kardeşine...

Ve Doorstepping'in Lal :) Yani müstakbel gelinim.. "Ne bu kardeşim, sokaklar o kadar pis ki çorapla yürünmüyor" isyanında..

İlk defa Cemik ve Ecey le tek başıma uzun yola çıktım.. Giderken yanımızda bakıcı ablamız da vardı ama dönüşte üçümüzdük.. Neyse ki toplamda 2 saatlik yolculuğumuz sorunsuz geçti :)

2 bebeyle yalnız nereye diye sorarsanız Efe'min doğum günü partisini kaçıramazdık tabii ki.. Herşey çookk güzeldi..

Dayanamayıp aldım.. Resmen çocukluğuma gittim.. :)

Malum Berkant'ı kaybettik geçtiğimiz hafta.. Benim için zaten kıymetli olan bu plaklar şimdi daha da bi kıymetlendi.. Nur içinde yatsın..

Bu fotoğrafta Ecey Hanım tam bir aylık.. Zaman kendini göstermeye başladı.. Çookk hızlı geçiyor...

Ta taaammm!!! Ceviz ağacımızın ilk mahsülü... :) Kendisini törenle yemek için saklıyorum..

İphone'un hava durumu app'ının saçmaladığı an...

Oyun çekişmesi devam ediyor.. Rekor yine bana geçti ama çok az bir farkla.. Bu fark pek içime sinmemişti ama yine de paylaşmıştım...

İçime sinmeyen rekoru hemen kırıverdim :)))) işler kızıştı...

Nar mevsimi de kapıda.. Narlarımız iyice kızarmaya başladı.. Afiyetle yemeye az kaldı...

Memlekette olan biten malum.. Biz Kocci'yle durduğumuz yerde duramıyoruz.. Bişeyler yapmak lazım.. En azından bilgilenmek üzere seyredilmesi gereken bir belgesel ve herkesin kesinlikle izlemesi gerektiğini düşünüyorum.. Çok basit bir dille oynanan oyunlar, planlar, dönen dolaplar anlatılmış..

***"gerçekleri" yerine "gerçeği" yazarsanız hemen çıkıyor..

Ecey Hanım ve süt aknelerini görüyorsunuz.. :) geçmeye başladılar..

Bu da dayanamayıp Cemik'e aldığım kum havuzu.. :)) Gelmesi için sabırsızlanıyorum...

Umarım bu yardım çağrısı da instagram dolayısıyla hemen yerini bulmuştur, arkadaşımızın babası da sağlığına kavuşmuştur..

Telefonumun kronometresi... Ecey'in emme sıklığını takip edebilmek için kullanıyorum.. Sadece 12 dakika emmesine rağmen 4 saat 20 dakika uyumuş.. Uzun uzun emse bütün geceyi uyuyarak geçireceğiz ama henüz uykuya yenik düşüyor :)

Bu rakamları Cemik'te 5 aylıkken göremiyordum.. Binlerce şükür....

.

.

Herkese mutlu ve huzurlu bir hafta sonu olsun...

 

 

2 yorum:

  1. fazla ugrayamıyorum artık:( ben yokken ecey bebek gelmıs..masallah allah analı babalı büyütsün saglıkla ınsallah..kum havuzu sahane sanslı cemık:)

    YanıtlaSil
  2. Anaaammm cemikteki yaralanmaları kaçırmışım ben kıyamazlar yavyumaaa.iyi yapmışın şekerim hadi çocuktur olur dersinde bu kadarıda bu sürede biraz fazla olmuş.abla çocuğa bakcam derken ağzını açmış valla

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)