26 Kasım 2012 Pazartesi

Cemik Ve Hayatın Zorlukları VOL 10: Ekmek Kavgası

Hayat zor arkadaş...
Ekmek aslanın ağzında :)
Bu fotoğrafları yazın çekmiştim.. Cemik ve elinde boyu kadar bir ekmek..
 Daha küçükken de bayılırdı zaten ekmeğe -birçok çocuk gibi- ama bu hallerinin fotoğrafını çekmeden edememiştim :)
 Burada Cemik'i görüyoruz.. 
Cemik'e hamileyken "Fırat"ı çok okumuştum.. Benzetmişim azcık..
Burada da Fırat'ı görüyoruz.. :)) Zaten başka huyları da benziyor...
.
.
Neyse efenim.. Bu fotoğrafların üstünden aylar geçti.. Peki Cemik'te bir değişim oldu mu?
Yooo :)
Cemik yine Fırat, yine Fırat.. 
 Kaptı yine geçen gün ekmeği masadan.. 
Kaçtı, bir türlü yakalayamadık.. 
 Hayır ne varsa bu kadar bu ekmekte? :) 
Saklandı evin en kuytu köşe yerine.. Orada yedi..
Ve hayatın zorluğuyla da orada tanıştı..
Bazen insanın elinden ekmeğini alabiliyorlar..
Buyrun iyi seyirler..
Peki sonunda ne oldu? Yarım saatlik ekmek kavgası sonunda alamadık ekmeği elinden :) 
Burada Cemik'i...
Burada da Fırat'ı görüyoruz...
Hayat ikisine de zor galiba.. :)

18 yorum:

  1. Oooyyy kıyamam ben ona yaaa,gözler yaşlı yaşlı nasıl yapışmış öyle ekmeğe hala yiyor :))))

    YanıtlaSil
  2. birakin cemimin ekmegini kiyamam ben ona kan ter ama pes etmek yok..
    bi dahakine hediye bir somon ekmek olsun:)
    Opucuk ona kocaman

    YanıtlaSil
  3. Cemik'in ekmeğinin arasında salça olsa tam olacakmış :)))

    YanıtlaSil
  4. ama yenır kı bu :) kuzum benım ya nasıl da sarılmıs oyuncak ayı gıbı

    YanıtlaSil
  5. Ekmegi isiriz aninda koptum :D birde bakmiyor guya kafayi ceviriyor :) cok tatli ama cok aglamis savasmis kazanmis ekmegini saygi duymak lazim :)

    YanıtlaSil
  6. yerim onu ben, yesin ohh afiyet olsun bal böceğine..

    YanıtlaSil
  7. :))nasıl tatlısın sen ya..gelip ısırmak istiyorum o ellerini,yanaklarını..siz bence eve 2 ekmek alın bu iş çözülsün..ellemeyin cocuugun ekmeğine:D

    YanıtlaSil
  8. sabah sabah o kadar iyi geldi ki cemikin bu halleri. bi harikasınız resmen ailecek:)

    YanıtlaSil
  9. Hakkaten tam fırat olmuş yeauu :)) Cemikim savaşçı ruhlu bebeim benim :))

    YanıtlaSil
  10. ah ya kıyamam ben onun göz yaşlarına, bütün ekmeği yiyemiyordur nasıl olsa, hem bütün ekmekle çok da cici görünüyor:)

    YanıtlaSil
  11. ben o CEMİK'i elindeki ekmeğin arasına koyar afiyetle yerim oraya gelirsem

    YanıtlaSil
  12. İnstagram da görmüştüm fotoğrafı :))) Her seferinde kahkaha atıyorum tipe bak yahu :))

    YanıtlaSil
  13. yaaaa çocuğu aç mı bırakıyosunuz naapıyosunuz kıyamam ben ona :D Ekmekle duygusal bağı var çocuğun :D

    YanıtlaSil
  14. görüntü nasılda tanıdık..çok seviyorlar ekmeği..ama böyle yemeği.. hatta dila yan tutup direkj kıtırlarını kemiriyor :))

    YanıtlaSil
  15. bir gün o ekmeği bitirecek :)

    YanıtlaSil
  16. Yerim ben onu ya! Maşallah :)

    YanıtlaSil
  17. ya bu nasıl birşey. doyuramazsında sen bunu 15 yaşına gelince. benimkilerde sever ekmeği hatta bu yüzden ekmek makinası da aldık da bu kadar değil ya bide sarılmış ekmeğe:)))

    YanıtlaSil
  18. Elifim fırsat buldukça eski yazılarına, eski fotolara bakıyorum. Cemikin bu ekmek kavgasını kaçırmışım. Ne kadar tatlı Cemik burada. Cemikimizi burdan severken bile Eceyimin hüznü beni burada da bırakmadı. Seviniyorum, gülüyorum okurken ama sonra yine bir hüzün basıyor işte. Ne kadar seviyormuşum meğerse Eceyi , seni . Bunu anladım. Sanal ortamdan bu kadar sevgi çıkar mıymış, şaşırıyorum kendime. Tanıyamıyorum beni.
    Sen uzun yaşa tamam mı Cemikim?

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)