1 Aralık 2012 Cumartesi

Haftanın instagram Anları VOL 59-60

Geçen hafta hastalılarla boğuşmaktan yazamadım..
Buyrun son iki haftanın instagram anlarıma..
Ecey de abisi gibi emzik almadı.. Fotoğrafa kanmayın, hepi topu 20 saniye kadar kaldı ağzında..
2 hafta önce arkadaşlar sürpriz yaptılar.. Bi anda ev çocuk parkına döndü, çocuklar kudura kudura, doya doya oynadılar.. Çok güzel bir gün oldu..
Pazartesi lise arkadaşlarımla buluştuk, kızkıza çok güzel bir geçirdik.. Herkes işinde gücünde ama daha sık görüşmeye kararlıyız..
Nihayet yağmurlar başladı.. Başladı ve bahçe minderleri ve Nazo'ya banyo göründü :)
Sabah bir de baktım bizim saksıda lolipop bitmiş :)) Kimin işi bilmiyorum ama tahminen Doorstepping'in marifeti olabilir..
Bazı yemekleri akşamdan hazırlamak gerekiyor.. İki bebeyle öğlen vakti sarma sarmak imkansız olabiliyor.. Yapan varsa valla önünde eğilir düğme iliklerim..
Ecey ve yürüyüş günlerimizden biri..
Ve bilin bakalım ne? O yürüyüşün ardından eve geldim, hemen duşumu aldım ama tam kuruyamadan terasa çıkmak zorunda kaldım.. O bir dakikalık sürede de şifayı kaptım.. Ve hemen iyileştirme kürüne girdim.. Kupayı Kocci çekti..
Öyle fena üşütmüşüm ki kupalar benden ayrılmak istemediler :)) Kocci baya kanırtarak söktü bazılarını sırtımdan.. Ama nasıl iyi geldi anlatamam..
Öksürük içinse kara turp mucizesini değerlendirdim.. Tarifini geçen sene yazmıştım, hatırlamak isteyenler tıklayabilir.. Yine sadece 2 günde hiç bişeyim kalmadı..
Ve elbette ki ballı ıhlamur.. Olmazsa olmaz, onsuz kış geçmez..
Cemik ve ekmek macerasını biliyorsunuz :) unuttuysanız tıklayın..
Bu da ekmeği elinden alamadımız kare :)
Ben bunu instagram da birinde görmüştüm.. Vicks'i ayak tabanlarınıza sürüp kalın çoraplar giydiğinizde öksürüğü kesiyor yazıyordu.. Denedim.. Bir dakika bile geçmeden öksürüğüm tamamen kesildi.. Aklınızın bi köşesine kazıyın derim.. ;)
26 Kasım Kocci'yle 6. evlilik yıldönümümüzdü.. Canım arkadaşım Tatlımutluluk bu güzel cupcake'leri yaptı.. Bayıldıkkk...
Cemik de hasta oldu.. Dün değil, önceki Cuma burnu akmaya başladı, Pazartesi de ateşlendi.. Ateş düşürücü, fitil, banyo.. Ne yaptıysak ateşi düşüremedik ve 40 dereceye çıkınca havale korkusuyla hastaneye gittik.. Novalgin iğne yapıldı, tamam düştü ateşi deyip eve yolladılar ama eve geldiğimizde hala 39,5 derece ateşi vardı..
Bir saat kadar sonra ateşi düşmeye başlamıştı ki tekrar fırladı..
İnstagram arkadaşlarım iyi ki varlar.. Ne kadar büyük destek anlatamam.. Hiç tanımadığın yüzlerce insan senin üzüntünü paylaşıp, senin için dua ediyor..
Neyse.. Çocuk anjin olmuş.. İnatçı ateşin sebebi de buymuş.. 7 doz penisilin tedavisi başladı.. Şimdi iyi ama daha iğneleri bitmedi :)
Ecey kuzusu 3 aylık oldu ve kendi odasında uyumaya başladı.. Gece nasıl geçecek merak içindeydik :)
Ecey'in ilk kez yalnız uyuma deneyiminin ertesi günü ruh halimi bu kelebekle anlattım :) Bütün gece deliksiz bir uyku çekti kızım.. Ve tabi ben de ;)
Ecey'den size mesaj var.. Gülün ve güldürün diyor kızım :))
Ve dün akşam Cemik.. Hava yağmurluydu.. Bu kostüm de yağmurlu havada iğne olmaya giden Cemik'in kostümü :)) Alıştı yavrum..
.
İşte son iki hafta böyle geçmiş..
Hastalıklardan kurtulduk sayılır.. Kış başı bizim için aşı olsun, bir daha da kapımızı çalmasın diyor, herkese mutlu ve sağlıklı bir hafta sonu diliyorum..
Not: Yılbaşı çekilişi için katılım devam ediyor..



12 yorum:

  1. Öncelikle çok geçmiş olsun. CEm en kısa zamanda iyileşsin yavrum. Bazı fotoğraflarda cidden yüzü solmuş gibi
    Ece'ye diyecek tekbir lafım var 41 kere maşallaaaah :))
    Ben bu bloğu karaturp yazısı sayesinde keşfetmiştim iyiki etmişm :P
    2 çocukla akşamdan da olsa sarma sarmışsn yaa bıravooo madam :)

    YanıtlaSil
  2. canım çok geçmiş olsun benimde etrafımdaki herkes hasta :(
    maaşallah bebişlerin çok tatlı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Neyse ki çabuk geldi geçsin.. Maalesef salgın var, çocukları da insan fanusa kapatamıyor..

      Sil
  3. Çok çok geçmiş olsun hepinize.
    Senin bu tedavi yöntemlerine bayılıyorum ben.
    Hepsi aklımın bir köşesinde valla.
    Umarım lazım olmaz ama olursa tedaviler hazır :)

    Bu arada bu Ecey bebesine hastayım. Çok pofuruk, çok tatlı.

    YanıtlaSil
  4. mrb, geçmiş olsun. sayfana bayıldım. çok şirin. dolu, dolu. benim sayfama da beklerim.

    YanıtlaSil
  5. Çok çok geçmiş olsun hepinize. Kara turpu duymuştum da vicksi ilk defa duyuyorum. oyy ben Ecey'in yanaklarını yesem mi ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok şaşırmıştım görünce ama uygulayınca iki katı şaşırdım :))

      Sil
  6. şu alttan 2. resimdeki bebekkkkk
    verin bana nolur azcık ısırıyım sevim sarılıyım kokliyimm
    bebek özledimm ben sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Cemik'in iğneye gitmeye hazır fotosu içimi acıttı :( Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)