31 Mart 2013 Pazar

Haftanın instagram Anları VOL 76 - 77

Buyrun son iki haftanın bol fotolu haftaların instagram anlarıma...

Geçenlerde kuzenlerde sosisli partisine davetliydik, belki hatırlarsınız.. Onların sosisi buharda pişiren ve ekmeğin içini kızartmak için sopaları olan bir hotdog makinaları vardı.. Ben de bu mantıkla sosisleri buharda pişirdim, oldu. Ekmekleri de saç maşasına taksam olur muydu acaba? :)

Bunlar da bu hafta arkadaşımın bana yolladığı çiçekler.. O kadar güzelleştiler ki.. Tekrar teşekkür ederim İlçim'cim...

Maymun Cemik.. Artık inip çıkamayacağı hiç bir yer yok..

Evi karalamaya devam ediyorum :) Cemik'in odasına küçük bir kara tahta yaptım, şimdilik kısa süreli oyalıyor ama eminim biraz daha büyüdüğünde daha çok hoşuna gidecek..

Yazın habercisi hava durumları... Sabah 9:39'da 18 dereceyi gördüğümüz gün öğleden sonra yaz gibiydi.. Bundan sonra İzmir çok çok soğuk yapmaz herhalde.. Hatta bugün 27'yi gördüm :)

Yeni tükkan, yeni elektro gitarlar..

Bu fotoğrafta sabah kalkmak istemeyen, uykuya doyamayan Cemik, uyumaktan şişmiş durumda.. :)

Ecey ve bir yemek mücadelesi.. Yemek güzel şey ama onun için ağzının içinde tutması iki haftaya kadar çok zordu.. Şimdilerde yanaklarımız daha az yiyor.. :)

Geçen hafta Kocci'nin doğum günüydü ve Cemik elleriyle babasına pasta pişirdi :)

Malumunuz Ecey de Cemik de emzik almadı.. Evin her yerinde marka marka emzik sürünüyor.. Cemik için oyuncak oldular.. Geçende bi baktım Cemik, Ecey'e emzik ikram etmiş.. :) Ecey de dişlerini kaşımak için kullanıyor.. Bi nevi emzik almış :P

Cemik geçen gün içeriye "annecim çiçe, lale" diye girdi içeriye.. Nasıl mutlu oluyor insan :) Gelinciklere kısaca lale diyor hala ama papatyaları "çiçek" olarak genellemem yerine "papaya" demeye başladı..

Sevenlere saygı duymakla beraber, karı koca hiç sevmediğimiz bir dizinin finalini yapacağını görünce biz çok sevindik :)

Bunların bu halleri beni bitiriyor ya :)) Mama sandalyesinde bile el eleler...

Ecey ortalardaysa, Cemik hep yanında.. Yavaş yavaş beraber oyun oynamaya ve birbirlerini oyalamaya da başladılar..

Yine bir evi karalama çalışması... Bu sefer mekan banyo.. Hedef banyo dolabı...

Yine bir yataktan kalkmak istemeyen Cemik :) Yat Cemik yat.. Keşke ben de yatabilsem...

Vee geçen sene ellerimle diktiğim çağla badem ilk mahsulünü verdi.. Çok mutluyum çok!! :))

Papatya güzeli Ecey ördeği 7 aylık oldu.. Kiloları iyice dağıldı, artık daha az kilo alıyor ama yanaklardan fazla ödün vermiyor :)

Nazo Hanım ve göz diktiği oğlumun tahtı..

Cemik'le bahçedeki hayvanları tanıyoruz.. Hep kedi, havhav, mee, möö bü yere kadar tabii..

Benim için günün en yorucu ama çocuklar içien güzel anı.. Benyo zamanı.. Geçenlerde çocukları aynı anda yıkadım.. Cemik keyfe devam ederken banyoda Ecey'i kurutup giydirdim, hemen yatağına koydum, eline de oyuncak verdim oyalansın diye.. Sonra Cemik'i yıkadım, giydirdim ama Ecey kıyamati kopardıbu süre boyunca.. Banyodan sonra hemen yatmaya alışık olduğu için, oyunu bünyesi kabul etmedi.. :) Beraber yıkayıp yatırmak için daha erkenmiş, biraz daha sabretmem lazım..

.

.

İşte son iki haftam böyle geçmiş..

Herkese çook mutlu bir hafta dilerim...

 

2 yorum:

  1. Oyy kuzular cemiyeti bunlar ya. bayılıyorum 2sine de. Hele o Cemik'in ağbilik pozları. Yerim yerim.

    YanıtlaSil
  2. cemik çok yakşıklı ikiside çok tatlı maşallah ne guzel kabullenmış kardesını..

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)