14 Mayıs 2013 Salı

Bir Hüsran Hikayesi VOL 2

Geçenlerde instagramda da paylaştığım üzere yeşil bir boya almıştım..

Boya "fosforlu boya" adı altında satılan bir boya.. Muhtelif internet sitelerinden bulabilirsiniz.. Peki ben bu boyayla ne yapacağım? Taşları boyayıp bahçeye, yol kenarlarına koyacağım ve onlar da gece olunca parıl parıl parlayacaklar.. Fikri de Tchibo'dan çaldım :)

Neyse efenim.. Ben bu taşları boyamak için çocuklar uyuduktan sonrasını uygun buldum.. Gittim ağaçların etrafını çevirdiğimiz taşlardan azcık aşırdım, güzelce yıkadım, kuruladım..

Tutumlu bir insan olduğumdan mütevellit kara tahta boyası için kullandığım plastik tabağımı çıkardım ve boyadan bir miktar döktüm üstüne..

Taşların bir yüzünü boyadıktan sonra kurumaya bıraktım.. Kuruduktan sonra da diğer yüzlerini boyadım.. Ama ikinci katı atma ihtiyacı hissettim..

Bu arada Kocci sürekli "hadi kapatalım ışıkları, hadi bakalım" deyip duruyordu.. Ben de "dur daha ikinci katı boyamak lazım" diyordum..

Derken Kocci dayanamadı, gitti ışıkları kapattı..

.

.

Zifir zindan..

Ne parlayan var ne parıldama emaresi :)

Ben tabii hemen "iyi de daha enerji dolmadılar ki" dedim.. Bunun üzerine Kocci aldı taşları lambaya tuttu.. Sonra tekrar kapattı ışıkları..

.

.

Zifir zindan.. :)

Olmadı yani.. Bu hikaye de hüsranla sonuçlandı.. Boyayı satan sitenin açıklamasında fosforlu boya yazıyordu.. Benim için fosforlu demek gece parlayan demekti.. :) Değilmiş..

Şu an bu şekilde bahçe aydınlatmasının altını süslüyorlar.. Üstelik boyanın iddia ettiği gibi su geçirmez falan da değiller..

Bu arada istediğim boyadan buldum.. Ama şevkim kırıldığı için bu projeyi erteliyorum :)

Artık başka bahara...

 

12 yorum:

  1. ama kabul edelim süper fikirmiş :)

    YanıtlaSil
  2. yine dene bence, güzel olacak sonuç:)

    YanıtlaSil
  3. iade etmeyı denedin mi siteye sikayette bulunup
    bir dene bence cok heveslenmıssın yahu o kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla denemedim.. Hiç o polemiklere giremeyeceğim.. İade almayacakları kesin.. Açtın kullandın diyecek adam.. Ki haklı yani.. kanunen de bi hakkım yok zaten.. Boşver, ben kullanırım bu boyayı başka yerde ;)

      Sil
  4. o ışıkları kapama anındaki hüsran fenadır =) ama olsun denee =) ben de senden örnek alıyım :D

    YanıtlaSil
  5. Bence yine de dene :)

    YanıtlaSil
  6. Valla gaza geldim.. Deneyeceğim :)))

    YanıtlaSil

Çok güzel yorum yazıyorsunuz.. Ne de güzel yazıyorsunuz.. Azcık daha yazsanıza..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)