4 Nisan 2014 Cuma

Neden...

Neden neden diye soruyorlar..
Söyledim nedenini ama galiba daha net anlatmak gerekiyor..
"İhmalden mi?" diye sormuş birisi..
Anlatayım da alın önlemlerinizi..
.

Gece içirdim sütünü Ece'nin her akşamki gibi.. Açtım uyku müziğini, yatırdım yatağına.. Çıktım odasından..
Gece yatmadan bir kez daha girdim odasına.. Başını şöyle bir okşadım.. Mışıl mışıl uyuyordu.. Nefesini duydum..
Sabah Cem pek adeti olmamasına rağmen çok erken uyandı.. 6:30'da. Çişi gelmiş.. Yaptırdım.. Sonra "uyumayacağım ben" dedi.. "Daha çok erken annecim, biraz daha uyu, bak hepimiz uyuyoruz" dedim.. "Ama uyumayacağım" dedi.. Sevdiği çizgi filmi açmamı istedi.. "Tamam" dedim.. "Ama Ece'yi uyandırmak yok, uyusun kardeşin" dedim.. Çizgi filmini açtım, gidip tekrar yattım..

Her sabah Cem uyandırır Ece'yi.. Girer kardeşinin odasına.. Yatağına tırmanır, Ece'nin uyku tulumunun fermuarını açar, ben gelene kadar da yatakta oynarlar beraber.. Kavga olmaz, bağrış olmaz. Ara ara kahkahalarını duyarız..

O sabah yataktan kalkıp Ece'nin odasına doğru yöneldiğimde Cem'in kendi odasında olduğunu gördüm.. Ece'nin kapısı hafif aralıktı.. İçerisi kapkaranlıktı..

Cem yine her sabahki gibi gitmiş kardeşinin yanına.. Tırmanmış yatağına.. Uyku tulumunun fermuarını açmış.. Ama uyandıramamış kardeşini.. Sonra inmiş yataktan, gece lambasını kapatmış, kapıyı da hafifçe çekip çıkmış..

Zaten Cem hiç kıyamaz uyuyan insana.. Gidip uyandırmaz kimseyi.. Israr etmemiştir Ece de uyanmayınca..

İçime doğdu herhalde, korkarak araladım kapıyı.. "Ece" diye seslendim.. Korkuyla açtım lambasını.. Gece en son kontrole girdiğim andaki gibi yatıyordu.. Yüzükoyun, başı yastığında.. Yüzü duvara doğru dönük.. Kalkıp bakmadı.. "Ece" diye seslendiğimde kıpırdamadı..

Gerisini anlatamam..En azından şimdi.. Zaten ben de unutmaya çalışıyorum..

Doktor raporuna göre uykusunda nefesi durmuş.. Yanılmıyorsam 100.000'de bir görülüyormuş..
Yapacak bir şey olmazmış.. Hastane kapısında bile olsa yapacak bir şey olmazmış.. Öyle dediler..
Gelir mi insanın aklına?

Var mı alınacak önlem?
Yok...
Siz de düşünmeyin artık kötü şeyler..
Çocuklarımız Allah'a emanet..
Var mı emanet edebileceğimiz daha güvenilir eller?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ibibikler

10 Kasım (2) 118 (1) 19 Mayıs (1) 2012 (1) 2013 (1) 23 Nisan (1) Abur Cubur (1) Adım Adım Paris (15) ağaç (1) aile (1) Alaçatı (1) Alış-Veriş (1) Alsancak (1) Amatör Radio (4) Ameliyat (1) Amsterdam (1) Amsterdam Gezisi (1) Anı (1) Anne (2) Anneannem (1) Anneler Günü (2) Anten (1) Asburger (1) Askeri Müze (1) Atatürk (4) Ayakkabılık (2) Baba (1) Baby Shower (1) Bağlama (1) Bahçe (11) balık (1) Barbie (1) Bastille (1) Bayram (6) Bebek (8) Bebek şekeri (2) Bere (1) best seller (1) beyne format (1) biberon (1) biberon kurutma (1) Bilmece (1) Bir Nevi Gastronomi Gezisi (1) Biri ADSL (1) Bit Pazarı (1) Biten kitap (1) Bitki (1) blogger kota (1) boyamak (1) Böcek (1) BTT (1) Bulb (2) Bumerang (1) cağ (1) Canavar (2) canon (2) Cem (18) Cemik (41) Cemik Ve Hayatın Zorlukları (2) Chatelet (1) Châtelet (1) Contest (2) cüzdan (1) çağ (1) Çamur (1) çanta (2) Çekiliş (10) Çekiliş Sonucu (3) Çeşme (12) Çeviri (1) Çeviri hataları (1) Çiçek (3) Çiğ Börek (1) çikolata (1) Çocuk (6) çocuk zaptetmek (1) Çocukluk (6) Dekor (9) Denedim (1) Deprem (1) DIY (7) Dikiş (2) Dilek (1) Dinozor (1) Diş (1) Diş Buğdayı (3) Diş Kurabiyesi (1) Diş pastası (1) Diş Sağlığı (1) Diyet (1) Doğal Yaşam (15) Doğumgünü (13) Doğumgünü Teması (5) Dolandırıcılık (1) Dolunay (1) Dost (6) Dükkan Vukuatları (1) Dünya Tiyatrolar Günü (1) E-Bay (1) Ecey (6) Ecey ve hayatın zorlukları (1) Eiffel kulesi (1) Ekmek (1) El Ayak Ağız Senromu (1) El emeği (13) El işi (16) el yapımı (3) Elfony Mutfakta (2) Elmo (1) emdr (1) en son ben duyarım zaten (1) Enstruman (1) escargot (1) Eskici Elfony (3) Esnaf Lokantası (1) eşeğimi kaybedip buldum (1) etamin (1) ev işi (1) Ev Yemeği (1) Evlilik Yıl Dönümü (1) fast food (1) Festival (1) Flypgs (1) fotoğraf çekimi (1) fox (1) Gare de Lyon (1) Gezi (10) Gıda Çarşısı (1) Gidelim Gömelim (19) Giritli (2) Gitar (1) gülgün sharafat (1) Günaydın (1) Günlük (4) hafta özeti (69) Ham Radio (1) Hamilelik (2) Hastalık (4) Hatıra (22) Havale (2) Hayal (1) hayatın zorlukları (1) Hayvanlar alemi (2) Hediye (9) Hekimköy (21) hhandesign (1) Hıdrellez (1) hikaye (1) Hobi (4) Huzur (1) ıldırı (1) içimdeki çocuk (1) ikbush (3) ilaç (1) ilk adımlar (1) ilkler (1) instagram (73) istanbul üniversitesi (1) isyan (3) İştahsızlık (1) iyi ki saklamışlar (4) izmir (2) Kabak (1) kabızlık (1) Kabus (1) Kadın (1) Kadınlar Günü (1) Kağıt Çiçek (1) Kağıt Ponpon (2) Kanaviçe (2) kar (2) Karatahta (2) kardeş (2) Karşıyaka (2) kaynar (1) Kebap (4) Kedi (2) Kek (2) Keman (1) kış (2) Kız (2) Kilo vermek (1) kitap (4) Kocci (7) kuaför (1) Kukla (1) Kurabiye (3) Kusmak (1) Kuytu Restaurant (1) kuzen (1) Kuzenler (1) Lal (1) Lale (1) Lazımlık (1) Le Vieux Belleville (1) liman restaurant (1) loğusa (1) Lokanta (3) Louvre (1) Mahfel (1) Mangal (2) Marmelat (1) Masal (1) Mendil Bebek (1) Meyve (1) Midye (2) Mikrodalga (1) Mizithropides (1) Moda (2) Mum (1) Mutfak (12) Müze (2) Nar (1) Naz (2) Notre Dame (1) Oje (1) Oklava Modeli (1) organik (2) Ot Festivali (1) Oyun (2) Oyuncak (3) Öğretmenler Günü (1) Öğretmenlik (1) Örgü (4) Örgü Modeli (1) Özel Gün (2) Özür (1) Pamuk Helva (1) panjur (1) Paris (13) Paris Gezisi (12) Parti (2) pasta (2) Patlamış Mısır (1) Pegasus Hava Yolları (1) Pelur Kağıt (1) Pembe (2) pembe panjurlu ev (1) Pigale (1) Pilor Stenozu (1) pinterest (1) Pisuar (1) Piyano (1) Pizza (1) Portatif (1) Pratik Tarifler (3) psikolojik tedavi (1) Rakı Balık (1) Ravioli (2) renk (1) Renkler (1) Restoran (10) Rezalet (1) roman (1) Sacre Coeur (1) saç traşı (1) Sağlık (1) Saklamak (2) Salgın (1) salyangoz (1) Seramik (1) Sevgililer Günü (1) Silinen Fotoğrafın Kurtarılması (1) soğuk (1) Spor (1) Sugato (2) Süleymancık (1) Süt (1) Süt Aknesi (1) Şeker Bayramı (1) Şifa (2) şişe kesmek (1) TA3GO (2) TA3YE (3) tatlı (1) Tavuk suyu (1) TC3EC (3) tedavi (1) Terör (1) tığ (1) Tiyatro (2) Topiary (1) Topuklu (1) Torbalı (1) Tuvalet (3) Tuvalet Eğitimi (2) Unlu Mamul (1) Urla (2) Usta (1) uyku (2) uyku arkadaşı (1) Uyku Düzeni (3) uyku eğitimi (2) uyku rutini (1) Vazgeçemediklerim (1) Vefaat (1) Venedik Pizza (1) Veri Kurtarma (1) video (2) Vine (1) Wurst (1) yağmur (1) Yalan (1) yardım (1) yasak (1) Yaş günü hazırlığı (1) yaz (1) Yaz Yemeği (1) yazlık kışlık (1) Yemek (40) Yeniden Başlıyorum (1) Yeniyıl (7) Yılbaşı (7) Yılmaz İpek Saz Sarayı (1) Yoğurt (1) Zafer (1) Zeytin (3)